Elie.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Eftersom  det inte fanns någon länk att svara dig på så svarar i ett inlägg.

Tack för din kommentar det är såna kommentarer som gör det riktigt kul att fortsätta skriva.

Ang din fråga om fibromyalgin: Jo jag har det och en ganska rejäl sådan. Är väl just nu i det stadiet när man ska lära sig acceptera det och hur jag ska hankas med det och det är inte lätt alla gånger.

Återigen tack för din kommentar.


För er andra blogg älsklingar så kommer mer update i morgon för nu ska jag gosa med min man. Men jag har ätit björn "äckligt" krokodil, zebra och annan traditionell julmat. Bilder från detta kommer i morgon.

Smärtan i kroppen är grym idag av olika påfrestningar som vait och min kropp säger ifrån en hel del, Men så fort körkortet är klart kan jag börja ta det lite lugnare.  Smärtan går just nu att härda ut i alla fall så länge jag inte gör något drastigt, Men det är väl inte läge att gå ut och dansa på ett jävla tag.

Nu ska jag ha mentalförberedelse för uppkörningen i morgon i min mans armar.

Sov gott på er hallonhjärtan och mysmongos och håll tummarna för mig i morgon bitti.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av magstark:

Lycka till imorgon!

Kommentera inlägget här :