Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av peter pc carlsson:

Skriver rästen klart just nu... du skulle bara veta.... huuuu.... :-)

2:a kommentar, skriven , av peter pc carlsson:

att flytta en blogg är ett stort jobb som tar tid. Men välkommen hit.



p o k

3:e kommentar, skriven , av vashten:

Hej sexi...jaså du är här nu hihihi, nice...hoppas allt är väl men jag är tebax nu ialla fall....kram o puss

4:e kommentar, skriven , av ♥Blondiie♥:

God morgon!

Hoppas du sovit gott och vaknar utvilad!

Njut av lördagen!



Kram

5:e kommentar, skriven , av Jezzz:

halloj

ja, men fint blir det minsann här!

klart jag addat denna sidan nu till mina favoriter :P

kram

6:e kommentar, skriven , av Fia:

Fixade min blogg.se igår, och jag kan säga att jag inte heller fattar ett skit. :S Har en standard-färg (skit-tråkigt) men vet ju inte hur man gör för att fixa en egen hahaha. Hoppas du klarar dig bättre ;) Kram kram

7:e kommentar, skriven , av Nattis:

Det finns någoon size nånstans som du kan pilla på.. men man blir trött.. så man får ta lite i taget.. Jag blir slut och rätt vad det är så har jag fuckat upp allt och får börja om .. heheh

Kommentera inlägget här :