Framme....

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Nu har vi landat fast det va en stund sen vi kom fram, eller flera timmar sedan rättare sagt.

Jag kör aldrig hit upp med den där bilen någon mer gång. Jag är ju så illa tvungen att köra med den hem men sen räcker det. Jag har jätte ont och det va en ansträngning att hålla sig på vägen, så roligt va det inte att jag åker så långt någon mer gång med den. Sorry Passaten men där gick min gräns.

Vi har tryckt pizza och jag har kört hem brorsan och Kristin.
Jag åker på att va driver på nyårsafton men det gör inget för hon den där ska inte någe brännvin i alla fall.

Nu ska jag plåga min lillebror innan det är dags för sängen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Hoppas att du får det trevligt och att värken ger med sig lite grann i alla fall.

Kram

Bibbi

Kommentera inlägget här :