Fy fan för badkläder.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
För några dagar sedan var jag och J med barnen på Gustavsvik och badade.

Aldrig någonsin har jag kännt mig så obekväm i badkläder. Nä fy tusan, här måste börjas simma snart så de kilon som medicinerna gav mig försvinner någon gång.

Men när vi var där på äventyrsbadet så klev det in en liten knubbig ängel.

En blond ganska knubbig liten tjej kom in på badet. På sig hade hon en sk badklänning "hittar ingen bild". Jätte söt var hon och hon va så fin i sin lilla svarta badklänning, Inga valkar som svämmade över kanterna på en bikini. Nä hon va så gullig att jag bestämde mig för att jag ska köpa en sån.
Visst någon ängel lär jag aldrig bli men jag kan ju i alla fall skona resten av badhuset ;)

Så om ni vet vart man köper en sån så tala gärna om det för mig för nu har jag letat på nätet i 3 dagar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ♥Blondiie♥:

å när du fåt svar så får du genast visa oss andra så vi valrossar med kan köpa=)

2:a kommentar, skriven , av mickis:

http://www.modestswimwearsolutions.com/swimsuitpictures.htm



är det en sån du menar?



ha en kanonfin lördagskväll!

3:e kommentar, skriven , av peter pc carlsson:

Jag har för egen, del funderat på badkänning. Men vad jag vet finns det inga för killar, män, gubbar eller andra stora tjockisar. Fast det kanske är tur. Jag menar vem tusan vill se mig utan badkläder och iklädd en kläning. Nåja, det finns alltid människor som är sjuka. Fast å andra sidan så kanske det är de som har rätt. Det kanske är de som har en dräkt som visar just det som skall visas.



Vi ska inte skämmas över våra kroppar, även om jag kan vara ett undantag. Mina muskler har krympt och jag känner mig onödigt stor.



Nå... du är kort och gott snygg, snygg, snygg, snygg. Hoppas at du kan ta det till dig. Annars säger jag det igen, snygg, snygg, snygg!



Puss på dig snygging.

Kommentera inlägget här :