Jag försökte hota honom!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Igår gjorde jag mina desperata försök att hota J brutalt för att han inte ska ta med sig Misty "laptop" till Thailand.


- Du får inte ta med henne.

- Jag gör vad jag vill, det är min dator.

- Men hon är rosa nu.

- *asg* Ja, jo men det går väl att ordna.

- Om du tar med henne som kommer jag att leka med andra pojkar när du är borta!!

- Men jag är ju i Thailand och det jag inte vet dör jag ju inte av!!

- VVAAAAA!!



Vilken hemsk man jag har, det är inget som biter på honom!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

hmmm han har väl nån svaghet? bil?

2:a kommentar, skriven , av Johan:

I egenskap av pojke så gömmer jag mig nu...

3:e kommentar, skriven , av kryddan:

Jisses då, vad ska han ha en dator med sig för? måste väll finnas internetkafe där :)

Allt bra med er i dag vännen?

4:e kommentar, skriven , av kryddan:

Bra att du läser :) Jag öppnade min bok kvällen innan jag skulle skriva i en husvagn som vi var å satte upp för vi skulle fira midsommar, det gick inge bra hade nått fel för mycket, men körningen klara jag direkt. skrev igen ett par veckor efteråt å då klara jag det. Men om jag skulle klara av det i dag det vette fan :/. Snö har vi lite grann av i alla fall det kom någon centimeter i dag med, men det är nog bara en 3 cenimeter som ligger. Ni då?

5:e kommentar, skriven , av kryddan:

Morsan å farsan har stuga några mil söder om Sveg ( mot Mora till) å där är det mycke snö är en 70 cm i alla fall sa dom. Skulle ha firat julen där med tomte som kommer på skoter, men det sket sig i år när bilen är trasig. Så nu blir det tidigast om 2 år igen för jag har mina pojkar varannan jul, får hoppas att dom vill träffa tomten då ( tomten kommer ju i år med men inte på skoter då :). Du då åker du hem i jul när J reser bort?

6:e kommentar, skriven , av kryddan:

håller tummar, tår å allt som går att hålla :). Nu ska jag fixa lite käk å sen blir det en fil här:) ha det bästa vännen å kramis å er:)

7:e kommentar, skriven , av vilsen:

hehe vad go du är..

Jag kommer med stor tjuta shiit vad konstigt det kommer kännas att se betygen.haha kommer inte ens tro det e jag som har kämpat för det;) hahaha..ska rama in den med..

Kommentera inlägget här :