Julafton.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Kom nyss hem efter en god frukost hos Leo och hans pappa. Lite Julklapps utdelning och en bra start på dagen. Nu blir det till att dusha och leta rätt på den lilla svarta och fara iväg till Hasselfors.

Är jätte trött för jag har inte sovit något vidare. Vaknade vid 3-tiden av att jag va helt blöt i ansiktet och det tog ett tag innan jag fattade att jag blödde näsblod. Ansiktet, håret kudde och hela skiten va nerblodat så det va bara att kliva upp och ställa sig i dushen. Det va lite svårt att somna om sen kan jag säga.

Nä då är det väl dags att göra sig i ordning då.....


God Jul & Gott Nytt År på er allihopa!






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av magstark:

God Jul :D Tack för att du lyser upp vintermörkret med din blogg!

2:a kommentar, skriven , av kryddan:

God jul vännen :)

Hoppas maten smakar bra i jul och att alla blir nöjda med sina klappar.

Ha det bästa på dig å glöm inte krama TOMTEN :)

3:e kommentar, skriven , av mamsen:

God Jul Vännen.

Önskar Mamsen med familj.

4:e kommentar, skriven , av LOVE And LIFE:

Vi vill bara passa på och önska en riktigt god jul: GOD JUL !!!

5:e kommentar, skriven , av vilsen:

Vill bara önska dig God jul!!

Hoppas du får en härlig fin julafton..

Puss o kram/vilsen

6:e kommentar, skriven , av Johan:

God Jul Hontass!!

7:e kommentar, skriven , av Nattis:

Näsblodet gör ju sitt till också! Hoppas allt är bättre nu! kram

8:e kommentar, skriven , av Jezzz:

helloooooo... go jul på dig...

kan man sskicka ett privat meddelande till dig? som inte andra ser? jag skickar dig min mail iallafall :P (det står ju "publiceras ej" på den raden :P

kraaaaam!

Jezzz

9:e kommentar, skriven , av Eva-Marie:

Jag vill också önska dig en fortsatt god jul! KRAMAR

10:e kommentar, skriven , av Kerstin:

God Jul och Gott Nytt år!

Kram

Kommentera inlägget här :