Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kryddan:

Fattade inte ett skit jag heller av den haha

2:a kommentar, skriven , av Leos pappa:

Ja vad säger man, flippar dom ej ur så är det tecknat våld på tv för barn .... Men visst om fler betala tv licensen kanske det skulle bli bättre NOT knappast troligt va ... Men så länge barnen slipper Staffan Westerberg (tror han heter så)

3:e kommentar, skriven , av Hontass:

Jo Leos pappa det har du ju rätt i. Stefan Westerberg förstörde en hel generation.

4:e kommentar, skriven , av ormbäraren:

ha en fin vecka nu....

5:e kommentar, skriven , av ormbäraren:

känner igen dina tassavtryck : )

6:e kommentar, skriven , av Eva T:

Hej Starka !

Kom nu ketchup så går vi känner väl alla halvvuxna å vuxna till, men denna var ju bara så sjukt dålig.

Förresten så har jag ( som är så jäkla hopplöst gammal) inte fattat hur en hel generation blivit så förälskad i Bollibompa...........är det inte meningen att underhållning och lärande ska gå hand i hand.

När min son var liten så var det roliga, söta och lärorika barnprogramm på tv, oftast.

Och all denna animationen, i tid och otid ungarna tror ju snart att det är på riktigt.

Jag kan förstå att Bullerbyn å Saltkråkan å så inte går så jättemycket hem idag. Men det är åtminstone på "riktigt" eller har varit. Mer riktigt än alla dessa låtsas världar som barn ska känna till idag.

Låtsas världar, låtsasvåld och låtsasdöd.

Var går gränsen..................sa den gamla bakåtsträvaren, stackars mina "blivande kommande" barnbarn.

Kram

7:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Och då var jag glad att mina ungar är för stora för stora för det därprogrammet. Totalt, helt och fullt sjukt.

Kommentera inlägget här :