Min slampa till hund...

publicerat i
Om jag inte missminner mig så är det ju ett helt gäng dagar in på tikens löp innan hon börjar släppa till och vill "ja ni vet vad"
Men inte min lilla oskuldsfulla stumpa, som dock inte är så oskuldsfull längre i mina ögon.

Vi hann väl knappt innanför dörren hemma hos Hanna och Peter innan hon vände upp baken och la svansen åt sidan. Detta till en kastrerad hane som blev alldeles förvirrad av denna lösläppta fruntimmer. Hon gick efter han och backade upp baken så fort hon kom åt. Inget fin lir där inte, nä pang på rödbetan ska det tydligen vara.

Den stackars hanen utan kulor blev till sist så besvärad av hennes framfusighet och gömde sig brevid Husse i soffan.

Så nu är hon inte min lilla goding längre, nä hon är hormonstint monster som skulle kunna döda för lite kn***a.



Ps: Bara så ni vet så kommer det komma en kommentar från J snart som lyder nåt liknande som
"sådan matte sådan hund"

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Den där J:

Jah behöver ju inte ens skriva något om att sådan matte sådan hund. Det gjorde ju du själv.

Men nu ser jag ju sambandet med ditt beteende som du har ibland.

2:a kommentar, skriven , av Björn:

Hahaha!

3:e kommentar, skriven , av Camilla:

Ja se de där djuren =)

Varför vara fin i kanten? Hon såg sin chans att få bli tillfredsställd när det fanns en av andra könet tillgängligt...ska se hur härligt det är här vid löp när vi har en av varje...

Ha en god jul om vi inte hörs innan!!

Kommentera inlägget här :