Nu är det läsning på hög nivå!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag vägrar att kugga på teorin en gång till så nu är det plugga på hög ivå som gäller.
Jag vet att jag kan det mesta redan men för att vara på den säkra sidan så tänker jag göra allt som står i min makt för att får det att fasta. Det innenär för mig att läsa tyst, läsa högt repetera, skriva av, analysera. Får helt enkelt köra samma taktik som innan tentorna i utbildningen till USK/mentalvård.

Så nu tänker jag vara en bokmal några dagar framöver, för nu jävlar ska det gå!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kerstin:

HAHAHAH! hm...ja tänkte jag det här var kul! Gjorde som det stod......OCH fick HELA din blogg i min blogg!! Antagligen har jag gjort nått fel, vilket ju är troligast. Ska pröva senare, när jag är liite med konsentrerad!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Camilla:

Klart du klarar detta, vad kan bli en bättre julklapp =)

3:e kommentar, skriven , av Camilla:

Klart du klarar detta, vad kan bli en bättre julklapp =)

Kommentera inlägget här :