Oj vilken kväll det blev!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ja vad ska man säga! Med tanke på hur min kropp mår idag så hade jag väldigt trevligt igår. Bildbevis kommer senare för min kamera följde med hem till Hella.

För en som inte kan vänta eller är rädda för att jag skulle censurera något på bilderna här så kan ni kika in på

Hellas bildagbok och söndag  den 7:e

Bara så ni vet så älskar jag vackra kvinnor och när jag druckit lite så älskar jag dom ännu mer. Tur att min make inte är så känslig!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av magstark:

haha, härliga bilder, påminner mig om mig och mina kompisar när vi festar!

2:a kommentar, skriven , av Häxmamman:

Oj, det var bra bilder, jag har blivit så tråkig, efter att jag fick sista barnet pallar jag inte med turer med alkohol Suck



Inte ens utan, men en dag kommer det nog/Kram

Kommentera inlägget här :