Rapport fran Thailand

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Som ni vet ar ju Den dar J i Thailand och lever livet.
Hemma finns Den dar Hontass.
Maste ju saga att jag saknar henne enormt och vill ha henne har.
Inte sa bra ibland eftersom vi dricker whiskey som innehaller opium.
God som fan ar den.
Det forsta som hande var att jag traffade en som jag kanner pa hotellet.
Inte vad jag tankt mig.
Maste ju saga att hans dotter var ju bra vacker.
Inget sexuellt sett utan bara vacker.
Vi har det skont med 32 grader varmt och mycket bad.
Langtar dock hem till min fru och allt galenskap hon lyckas ordna.
Ska bli gott med Bullar hemma ocksa. Tack Hella som ska bjuda mig pa det.
Jag bjuder pa grogg det vet du.

Varma o soliga halsningar fran Thailand.
Ps Halsa Mamma Mia fran mig o tacka for att du far fira jul dar. Ds

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Leos pappa:

Jag vill ha den whiskeyn, får du med någon hem så kan vi ju bjuda varandra ... Jag på Malt o du på whiskey med opium ha ha ha ha

2:a kommentar, skriven , av hella starsprinkle:

haha whiskey med opium,vad fan ska det vara bra för?

Kommentera inlägget här :