Skitkul i snön!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

En riktigt rolig dag har vi haft. Lugnt och stillsammt när barnen va med men fy vad kul ett gäng barnsliga vuxna kan ha med en skoter och en amazon-huv.

Kita sprang så hon blev blå så till sist fick vi sätta henne i koppel för jag va rädd att hon skulle bli överkörd.

Leo är riktigt nöjd nu vill jag lova.


Pelle, Melina, Lunken och hans 2 pojkar


Toppa i egen hög person med Kita i hasorna.



Leo och Hon Den Där.






Syskonkärlek........ Ibland.




Leo åker med Magnus.


Fortare.... Hoppa... Skrek dom små!! Men det blev till at ta det sakta och försiktigt.




Magnus och melina.



Japp, skitkul hade vi  men jag ångrar mig nu att vi inte filmade när Pelle surfade i hög fart efter skotern på Amazonhuven.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tobbe:

gud va härligt de ser ut med snöööööööööööö

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

kul å god fortsättning

3:e kommentar, skriven , av Jezzz:

åh! UNDERBART!

själv sitter man ju här med inte en snöflinga i sikte.... inne o ugglar

kram!

4:e kommentar, skriven , av Eva-Marie:

Oj oj vad HÄRLIGT dets er ut! Den som fick prova på att åka snöskoter en gång i livet... HA en god söndag! KRAM

5:e kommentar, skriven , av Den dar J:

Skont att se lite bilder pa min alskade "Hon den dar" saknar henne mer an ni anar gott folk.

6:e kommentar, skriven , av peter pc carlsson:

Härligt att ni hade kul. Vi hade varken snö eller Amasonhuv att surfa med. Så det blev hopp och skutt jul istället. Bra var den dock julen.



Kommentera inlägget här :