Är väldigt förälskad igen

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Den där J får väl skriva lite igen.

Har återigen kommit fram till hur lycklig jag är.
Hela dagen igår gick jag omkring mitt ute på det skitiga Sakab och bara log.
Jag måste ha fått tag på en väldigt bra fru känns det som.
Vi har inget sex för tillfället bara för att graviditeten och farbror Fibro förstör det hela.
Visst jag är väldigt sugen på min fru och skulle göra vad som helst för att få älska.
Saknar det som bara den.

Fast jag väntar hellre tills frun säger att nu kan vi det för min kropp orkar det.
Tänker dock inte vänta så länge till för hon kan få vara sängliggandes hela helgen om det är så.

Nu kommer det att bli väldigt fullt upp ett tag med tanke på gårdagen men det är något vi ser framemot.
Bara det att kunna sitta ute o grilla på altanen.
Sitta bredvid varandra o njuta en sommarkväll osv.
Jag tror inte ni kan förstå hur mycket det betyder för oss att få det här.
Vi har ju 4 barn och ett på väg samt 3 hundar.
Det går åt lite utrymme för att alla ska kunna må bra då.

Men hur som helst så älskar jag min fru så otroligt mycket och njuter av varje sekund med henne.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av starsprinkle:

Aww,du är en bra make J :)

2:a kommentar, skriven , av Eva T:

Hej J !

Grattis och lycka till med flytten.

Här kommer ett tips, hyr in, låna in och "utnyttja" använd er av alla vänner, grannar, släkt mm till hjälp vid packning och flytt. Å BIND fast lilla Starka på en stol.

Annars blir det så mycket ont här på sidan.

Kram

3:e kommentar, skriven , av Den där J:

Nä du Eva.

Ska vi flytta så ska Hon den där bära så mycket det bara går. Hon kan vila när hon blir gammal.

Eller så får jag utnyttja henne till andra hushållsnära tjänster.

4:e kommentar, skriven , av Hontass:

Och nu va J VÄLDIGT ironisk och rolig enligt hans egen mening! :-)

Kommentera inlägget här :