Behöver en vikarie

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
J vill njuta av frun idag men hennes värk sätter tyvärr stopp för det.
Det är inte roligt för henne att ha så ont.
Det skapar tyvärr hinder i verkligheten ibland just genom att vill vi ha det skönt tillsammans kan vi inte alltid det.

Då börjar man undra om det finns vikarier till män när deras kvinnor har sådan här smärta så dom är utslagna.
Är det otrohet om en vikarie hoppar in eller inte.
Männen behöver få leka av sig ibland oavsett.

Nu har jag inte frågar frun vad hon tycker om det här med vikarie men det borde inte vara några problem.
Hon kan ju få ta in en vikarie om jag blir så dålig så jag inte kan tillfredställa henne ordentligt.

Vad är eran åsikt om det hela.

Jag hoppas ni förstår att jag är allvarlig i det här. (ironi för er om inte vet våran humor o sitiuation)

//J

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Självklart! Om den ordinarie är out of order brukar man ju ta in en vikarie. Du har ju både fröken Höger och fröken Vänster som kan hoppa in när helst du vill. ;)

Kram till er båda.

Bibbi

2:a kommentar, skriven , av Carin:

Runka!

3:e kommentar, skriven , av vashten:

Hej i stugan...hoppas du haft en fin och underbar helg med mkt sol...själv har helgen varit super...önskar dig en go o härlig dag.....kramizar/vashten

4:e kommentar, skriven , av Björn:

Om de inblandade tycker det är okej, då är det okej :)

5:e kommentar, skriven , av Den där J:

Tack Bibbi du har läst så länge att du förstår våran ironi över värken.



Tyvärr ser inte Carin det.

Men det är helt enkelt ett sätt för oss att klara av det. Värken gör faktiskt att vi inte kan kramas vissa kvällar så illa är det.

6:e kommentar, skriven , av Kin@:

hm...

kanke vore en idé - maken i det här hemmet, skulle oxå behöva en, då jag har samma sjuka som Hontass...

Krya på henne nu!



kramiz Kin@

Kommentera inlägget här :