Dagens höjdpunkt!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Hade varit och hämtat Zack när jag körde in på parkeringen här utanför.
På parkeringen stod hela den manliga skaran i den högfärdiga " och då menar jag högfärdig och allmänt dryga" familjen Abdullah och tvättade sina bilar både utvänding och invändigt. Nu snackar vi inte bilar som min gamla audi 80 utan modellen "flådigt dyr".

Kliver ur min bil med magen i vädret och ställer mig och tittar på männen i alla åldrar. Efter en kort stund stannar dom upp och vänder sig mot mig.

- Ja så sen när ni är klara kan ni ju fortsätta med den där då, säger jag och pekar på min mindre dyra och flådiga bil.

Till svar fick jag ett väldigt ont öga och en fnysning som nog rensade närborrarna på den ena.


Så nu undrar jag om jag ska gå ut och titta om min bil är ren eller söndersparkad, det är nog troligare att det står  SVENNEFITTA på motorhuven!


Men att se minerna va värt den chansningen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Ibland kan man bara inte låta bli att retas. ;)

Kram

Bibbi

Kommentera inlägget här :