Det är fan helt sanslöst!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Har inte lyckats få tag på någon besiktiningstid till Audin, Så det blev körförbud på den härom dagen.
Inte hela världen vi har en till bil. . . . Jo jo.

Ringde J nu för han är och jobbar och han var inte glad. Ljudämparen på den andra bilen har skitit sig så nu är den oxå obrukbar tills det har fixats.

Jo jippi! Med en jävla massa jobb som ska göras och en Rättviksresa som ska ske på Onsdag så ser det här inte så jävla ljust ut.

Undrar om jag ska ta och kräkas på bilen kanske!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Lite stökigt just nu? Kan inte livet vara lite snällare mot dig? Skickar ett helt gäng med styrkekramar.

Bibbi

2:a kommentar, skriven , av Eva T:

Hej Starka !

Tycker allt att du är lite ilsk lite ovanligt mycket..............nåt som ska ses över ? som inte har med graviditeten att göra.

3:e kommentar, skriven , av MammaM:

Lagen om alltings jävlighet gumman.. Hoppas det löser sig innan onsdag. Vi hade hjälpt om inte också våran bil skruvas i för fullt. :/

4:e kommentar, skriven , av Hontass:

Kanske kan bero på att ingenting går som jag vill. Har ett hem som ingen tar tag i och jag inte klarar av, värken som tar kål på mig och konstanata spyor. Så det är nog mycket som behöver ses över!

5:e kommentar, skriven , av Eva T:

Hej igen Starka !

Ja du, att vara gravid är ju inte alltid så lätt, men det går ju över. Å då kommer det nya "problem"

Sen ja som Fibrokvinna får och måste vi prioritera vad som är viktigt. Ibland både välja bort hobby intresse och t.om djur ibland då inte orken finns. Tyvärr är det så i alla fall för mig och alla andra med samma diagnos som jag känner. Antingen vi vill eller ej, hemma gör jag minsta möjliga för att orka med jobbet och då är det bara 50% i nuläget.

Så länge jag fixar det har jag i alla fall lite socialt liv och möjlighet till självförsörjning till en viss del.

Sen får jag umgås när orken infaller sig. Det är inte som jag vill längre, det är som det ska utifrån hur jag har det. Det ligger mycket acceptans i det och släppa taget om alla måste. sen jag slutade (drog ner) på "ilskeriet" och att vara arg och frustrerad så har det blivit lättare.

Stor stor kram ((( )))

6:e kommentar, skriven , av Hontass:

Tack eva den kommentaren värmde!



Stor Kram

7:e kommentar, skriven , av Kerstin:

Kan du komma och kräkas på min dator oxå!! Den bara jävlas!

Kram

Kommentera inlägget här :