Framme!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jaha då var vi här då!

Vi kom fram sent igår kväll och lämnade baren hos Morsan och åkte till Terry Toppa.
Det blev riktigt sent igår och tidigt dag så vi är helt färdiga.
J lyckades i alla fall besikta bilen i morse och det gick över förväntan. Bara lite skit som ska fixas. Det är ju svårt att veta när man inte har haft en bil så länge vad det är som behövs göras, men nu vet vi det.

Jag har i alla fall varit tvungen att lära mig bogsera idag, tyckte inte om det men överlevde och blev en erfarenhet rikare ;-)

Nu ska jag lägga mig och slöa på soffan innan jag säckar ihop totalt.

Puss och nyp!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Tittar in och passar på att önska dig Glad Påsk. Hoppas du får en underbart skön vistelse där du är.

Kramar

Bibbi

2:a kommentar, skriven , av Eva T:

Hej starka !

Önskar dig och familjen en underbar helg. Kram

3:e kommentar, skriven , av vashten:

Önskar dig en riktigt glad påsk med en massa godis o annat gott....Kram /Vashten

4:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Tänkte önska dig en Glad Påsk från ett soligt och varmt Stockholm.

Kram

Bibbi

Kommentera inlägget här :