Fullt ös medvetslös!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Har haft alldeles för mycket att göra idag och det känns i hela kroppen.
I morse ramlade det in massa barn här som skulle med på Påskluchen vi bestämt att vi skulle gå till.
Riktigt god mat var det och jag åt tills jag trodde jag skulle spricka, men lik förbannat var jag hungrig snart igen. Ska ringa Barnmorskan i morgon för jag börjar tro på den där kommentaren jag fick med för mycket magsyra, kan ju mycket väl vara så jag hade naturligtvis inte tänkt så långt.

Sen var det ju dags att fara in till Usö för att få bedömningen av utredning. Fibromyalgi / Kronisk smärtsyndrom, det visste vi ju redan men det hade fastställt diagnosen och ser på mina möjligheter osv. Dom är förbenat bra där inne och jag är väldigt tacksam över att få ha kommit in dit!

Sen var det hem och hämta Leo hos Fredrik och vidare iväg för att klippa Artur. Nu ser han ut som en riktig blandras råtta / gremlins med världens största fladderöron.

Hade tänkt jag skulle packa inför resan i morgon men det får jag helt enkelt ge fan i för jag varken orkar, kan, eller har lust. Har tid att göra det i morgon så det är lugnt.

Nu stå Leo här och tjatar så jag får inte direkt ro att skriva så jag slänger väl in en bild på min råtta/gremlins och fortsätter slappa.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Låter som en hektisk dag! Va gott med påsklunch, skulle ja me villa bli bjuden på...alltid gott att slippa laga själv =)

2:a kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

Hahaha! Va ful han är^^

3:e kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

Lr jag kanske ska säga: Va söt han är! Lite lik matte faktiskt^^

4:e kommentar, skriven , av Din man:

Vilken tur att den fula saken är din.

Den går jag absolut inte ut med.

5:e kommentar, skriven , av Nattis:

:)

6:e kommentar, skriven , av Kerstin:

Ful??? Han är ju riktigt tött! =D

Kram

Kommentera inlägget här :