Hon gjorde en Terry!

publicerat i En Terry! Pinsamheter;
Denna gången var det orginalet Terry Her self som stod för pinsamheten.

Terry och Pelle ligger i sängen och småpratar.

- Ta av dig trosorna och hit med baken.
 " Åh ska vi kramas" tänker Terry.
- Nu blev jag lite K**.
- Ja men tryck dit den då.
- Det var det jag tänkt hela tiden.

"Då kopplade det äntligen i Terrys huvud"

- DU HAR LURAT MIG!!!!! JAG SOM TRODDE DU VILLE KRAMAS!!


Då undrar ju Hon Den Där hur man är funtad i skallen om man tror att någon som säger till en att ta av sig trosorna och vända upp röven bara vill kramas...... Fan vad puckad hon är ibland, men jag älskar henne ändå!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Din man:

Terry bjöd ju iaf oss på ett riktigt gott skratt på morgonen när hon berättade det.

Kommentera inlägget här :