J måste ställa en fråga.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
J undrar lite.
Varför blir alla kvinnor så puttinuttiga så fort det nämns en bebis.
Allt verkar sväva på rosa moln för dom så fort någon ska ha barn.
Förstår det inte men jag är ju beviserligen inte kvinna heller.

Men jag måste säga att det känns bra att ha fått se den lilla saken på tv.
Nu vet man att frun inte bara sexstrejkar genom att säga att hon mår illa osv.
Har ju haft mina misstankar om att det har bott någon i magen på henne då vissa kroppsdelar vuxit.

Men det var med ett riktigt leende på läpparna som jag somnade igår.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MammaM:

Det är så man får tårar i ögonen.. Så skönt att ni är på samma nivå och längtar båda tillsammans. :´)

2:a kommentar, skriven , av starsprinkle:

hehe,då är väl inte jag som alla andra kvinnor då.

Visst är det rart med småttingar men inte mer än så.

3:e kommentar, skriven , av Eva T:

Hej................babylyckofamiljen.

Nä jag håller inte heller med. Barn och djur fy attan de låter, skitar ner och kostar.

Kram på er ni som är kvar. Dvs VUXNA självgående varelser.

4:e kommentar, skriven , av Nattis:

Inte då, de flesta ungarna stinker, skriker och är allmänt besvärliga..

Kommentera inlägget här :