Kanske ska försöka skriva lite!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Har blivit väldigt dåligt med skiva här på sista tiden.
Har börjat på en smärthanteringskurs på USÖ och den tar all kraft och ork just nu.
Har inte kunnat sitta vid datorn så mycket eftersom värken tar total överhand. Jag har börjat kräkas igen av graviditeten, antagligen pga av all stress som kursen medför.

Dom sliter som djur med mig för att få mig att inse mina gränser när det gäller all sorts aktivitet men jag vet inte om det blir några framsteg ännu. Dom säger att jag måste säga till själv innan det blir för mycket. Problemet är att jag känner inte när det har gått över gränsen, det säger bara PANG så kan jag inte röra mig.
I går skulle jag träna i varmvattenbassängen. Det gick jätte bra och jag tog det lugnt med mina simpla övningar. Rätt som det va så låste sig hela kroppen och det högg som knivar överallt. Jag hade inte en susning om att det skulle komma, kände inte en tendens till varning i kroppen. Hur gör man då liksom. Ska man anta när det är nog eller?! Jag begripen ju att det är för mycket om jag springer det fortaste jag kan 800 m. Men jag kan inte känna det om jag står och vickar lite på tårna i någon balansövning i varmatten. Kanske inte så svårt att man kommer i någon form av undvikande.

Nä det är helt enkelt skit svårt.

Kommentera inlägget här :