Påskafton!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jaha då var det Påskafton då och i morgon ska vi fara hem. Jag börjar redan få ångest för det och vill inte åka hem. Men det tror jag inte att någon av oss vill göra egentligen.

I går kväll var vi ute och for en sväng, alla fulla människor och så jag. Någon fick snilleblixten att ta den korta vägen över trottoarer och gräsmattor till bensinpumpen "inte jag som körde". Detta resulterade ju i att Hon Den Där fick kasta sig ut ur bilen och spy som en räv. Bakom bilen luktade det fan av avgaser så då kalvades det ännu mera.
Detta avgjorde kvällens öde för mig och det var bara att fara hem och lägga sig.

Ska snart ta ungarna och åka ner till långbryggan för Leo vill titta på det stora vattnet. Ska bara äta lite av mammas goda mat först.

Glad Påsk på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

trevlig helg å ha de bra : )

2:a kommentar, skriven , av Nattis:

Glad Påsk!

Kommentera inlägget här :