Underbar dag o en vacker fru

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Så otroligt skönt det var att åka iväg till mina paranteser o äta färdig lagad mat.
Tycker det är riktigt skönt att dom ringde till Hon den där och erbjöd henne att komma upp till dom redan innan jag kom hem. Det ser jag som något väldigt positivt.

Så det blev ett par timmar i solen med hundar som sprang runt och busade.
Middag ute i solen var helt otroligt gott.
Med egen chaufför var det riktigt skönt att kunna ta sig en öl till maten.

Senare var det bara hem med hundarna för vidare färd till Pålsboda för en grillafton med Jonas o Gerda o massa barn.
Riktigt trevligt att komma iväg o umgås helt avslappnat med vänner.
Både Hon den där o J gillar dom otroligt mycket.
Så dom är verkligen välkommna hem till oss för revansch med alla barn eller utan barn.

Så igår var det riktigt skönt när vi kröp ner i sängen o njöt tillsammans som avslutning på en bra dag.

Imorse var jag tvungen att ligga o titta en stund på min fru eftersom jag vaknade 06.20 o var pigg.
Så jag låg o beundrade henne en stund innan jag la mig riktigt tätt intill henne o omfamnade henne och somnade om.
Det är så skönt att ligga så nära varandra o ge närhet till varandra.

Kommentera inlägget här :