Zack mån om mitt yttre.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Zack kommer hem från skolan och ser att jag sliter med att blondera håret
" det va inte lätt att få min mörka kaluffs ljus vill jag lova"



- MAMMA!!! Säg inte att håller på att färga håret så där fult ljust, typ vitt!!!
- Öh.... Nä.....
- Nä för då kan man ju inte titta på dig sen. ÄR DET DET DU HÅLLER PÅ MED ELLER!!!
- Nej det är lugnt, jag måste få det ljust för att den andra färgen ska synas!
- Åh skönt, jag blev nästan lite orolig!


Han frågade inte hur det skulle bli när det är klart och det är väl tur det annars skulle jag inte se honom resten av dagen!

Min son är väldigt mån om hur hans mamma ser ut!
Ibland bryr han sig mer om mitt utseénde mer än vad jag själv gör och då är jag kanska så fåfäng.

Han rymmer nog när det är klart!

Kommentera inlägget här :