Bara J om livet.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Som ni vet eller kanske märkt här på bloggen så är Hon den där gravid.
Jag har själv tyckt mig kunnat ana en annan form på hennes mage.
Det är nu tydligen 46 dagar kvar vilket jag faktiskt ser framemot.
Nu ska det ordnas avgjutning av mage o bröst mm.
Vi kan inte vänta förlänge för då hinner hon föda.
Det ska tas nya nakenbilder på henne med stora magen till familjealbumet.
Det är som sagt mycket på g.

Men samtidigt ska det bli skönt att hon ska föda.
Hon är lite otymplig just nu.
När vi sover o hon vänder sig om för att hålla om mig låter det väldigt mycket.
- Aj, helvete, fan osv.
Det är standard ord vid en vändning.
Först kommer fruns ben o arm sen efter en liten stund kommer det en mage o slår mig i ryggen.
Det är lite lättare när hela frun kommer vridandes samtidigt.

Snart kommer det ju vara en stund då benen o armen kommer först o sen duns, duns.
Men det håller ju bara i sig så länge hon ammar.
Vid varje duns får jag väl dessutom mjölk på ryggen.
Vill inte riktigt ha det men det är ju bra skönt när frun håller om mig när vi sover.
Vi håller ju nästan alltid om varandra när vi sover.
Eller så har vi benen ihop slingrade iaf.

Denna kvinna är bra vacker med sin stora mage o jag måste sätta upp studiogrejorna nu till helgen så vi kan fota lite. Vi är ju trotsallt barnlediga.

Kommentera inlägget här :