Ett år senare då

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ja då har man varit gift i ett år då.
Hur jag har stått ut med frun vet man ju inte.
Hon är ju inte helt lätt att hantera ibland.
Temperament finnes och kan lätt användas om det behövs.
Det har väl inte alltid varit till något negativt men ibland får hon sina raseri utbrott för småsaker.

Vart det gågna året tagit vägen vet vi inte riktigt för det har sprungit iväg.
Vi har inte ens börjat diskutera att skilja oss o det är väl en bra sak iaf.
Vi kompletterar varandra ordentligt då vi är två motsattser till varandra.

Tiden tillsammans går ju inte långsamt utan det är oftast något på g hela tiden när man lever med henne. Har hon fått in något i huvudet ger hon sig inte förens det är klart oavsett hur korkat det än är.
Hon är minsann mitt älskade pucko.

Måste ju säga att jag älskar henne upp till himlen o tillbaka som Leo skulle ha sagt.
Även när denna kvinna har som värst med värk o massa gravidmage att släpa runt på så är hon den som får mig att bli som nyförälskad igen. Den känslan vi hade i början ligger fortfarande kvar och vi kan åka iväg o bada nakna när vi är bara vi två för att göra någon sensuellt tillsammans.

Att kunna göra dom här spontana sakerna är ju ganska stort för någon som måste planera allt för att det inte ska bli kaos i kolan, det är stort minsann. Men det blir ofta just dom spontana sakerna som man kommer ihåg.

Idag firar vi som sagt ett år som vigda.
Det är fan stort.
Så nu ska vi se vad dagen kan leda till, tanken är att vi ska göra något bara vi två om nu värk o bebisen tillåter det.
Går det inte så går det inte, det är inget vi kan rå över.
Men våran kärleksakt i sovrummet ska ske oavsett det.
Det är våran äktenskapliga plikt att älska med varandra på våran dag.

Måste ju iaf säga att jag älskar denna kvinna även när hon har ont o är gravid o gnäller över att hon inte känner sig vacker. Hon är alltid vacker o sensuell kan jag lova.

Hon är mitt underbara älskade hjärta, så är det bara.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annica:

Grattis på bröllopsdagen. Ha det riktigt bra idag och alla andra dagar.

2:a kommentar, skriven , av hella starsprinkle:

kan bara säga AAAAW

3:e kommentar, skriven , av pilli/pantern:

Hur gulligt är det inte när ens man skriver så, gud vad avis jag blir :)Så himla vackert..

Kram och grattis!!!

4:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Har det gått så fort? Vad kul. Grattis en dag försent. Ni har har några år innan ni kommer ikapp mig och maken. Vi firade vår 16:e bröllopsdag för ett par veckor sedan.

Kram till er båda

Bibbi

5:e kommentar, skriven , av Nattis:

Grattis minsann! :)

Kommentera inlägget här :