Jaha nu ska vi väl gå och dö oxå!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Nu har både jag och Zack börjat bli rejält förkylda. Det går åt mycket papper i torka-snor-syfte.
Så nu får vi väl svininfluensan och dör knall fall hela högen. Det står ju praktiskt taget i tidningen att man gör det och då måste det ju vara sant eller hur!

Så nu får J köpa med sig munskydd, handsprit, latexhanskar och akutbeställa tamiflu på svartamarknaden så får väl jag och Zack sätta oss i karantän ute i förådet. Kanske borde skriva ett testamente och lägga mina viljor ang begravning i vita arkivet oxå innan jag kolar vippen.

Eller oxå provar jag en alvedon och lite näspray.....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tjena tjejen.

Ta du lite alvedon och nässpary, så känns det nog bättre:)

Det är ok att låna text, bara du hänvisar till källan, vet du:O)

Fortsättning följer...

Kramiz Kin@

2:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Ta du Alvedon och nässpray. Det brukar funka ganska bra.

Krya på er!

Kramar

Bibbi

3:e kommentar, skriven , av Din man:

Förrådet ger ni sjutton i det är mitt.

Ni får sätta er på Zack´s rum om ni ska sitta i karantän.

Kommentera inlägget här :