Man sökes!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;



Ja precis som rubriken låter så efterlyser jag en man.
Ja inte till mig för jag har så jag klarar mig ;-) Men det finns en kvinna som efterlyser kanske just dig.

Dock finns det några krav "givetvis det får inte vara för enkelt"
Då kör vi:

Dom lite jobbiga kraven är:

Mellan 20-40 år gammal. "Fick ändra lite på åldern hö hö" 
Du ska vara lugn och stabil.
Hellst ska du ha växt till dig och gått igenom dina processer, blivit vuxen och veta vad du vill och vart du står i livet. Inga konstigheter helt enkelt.
Du ska inte ha några missbruksproblem eller andra större besvär. Du ska kunna vara både vän, stöd, älskare och allt det där som man är som en stabil pojkvän.
Du ska absolut inte vara en människa som man måste ta hand om. "tagit hand om har hon gjort tillräckligt. Dags att någon tar hand om henne för en gångs skull"
Du ska gärna ha intresse för familj och djur.
Barn får inte vara ett problem.

Nu till de lite mer roliga kraven:

Att gilla tatueringar och piercingar är ett + "kan bli lite krångligt annars när du ska se henne naken"
Om du är sexuellt utsvulten gör absolut ingenting, ju mer utsvulten desto bättre. Du får dessutom gärna vara pilsk så gott som jämnt. Du ska klara av en sexuellt krävande kvinna och inte ha någonting i mot lite "konstigheter"
Även om jag skrev att du ska vara lugn och stabil och allt det där så får du ju gärna vara lite halv galen och ha lite crazy idér och inte vara fööööör normal.
Du bör ha en extremt sjuk humor, inte vara kräkmagad och uppskatta äckliga saker.
Du ska klara av att hantera en halvgalen kvinna i värsta hormonsvall och inse att ju mer krävande och hemsk hon kan vara, desto mer älskar du henne.
Lack, platå, klackar, läder, korsetter... alla såna fetisher uppskattas.

Kort och gott: En ängel och djävul i samma lyxförpackning!

Stämmer dessa krav in på dig som man "tror inte hon är så kinkig om du skulle vara kvinna heller för den delen"
Så kan du lämna din intresseanmälan HÄR <----- "Länk"




Ps: Hittade ingen peta-näsan-bild tyvärr....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av starsprinkle:

helt o hållet UNDERBAR beskrivning av mig honeii!

Så jävla klockrent skrivet!



Love ya.

2:a kommentar, skriven , av Nattis:

Härligt, lycka till!

Kommentera inlägget här :