Utflykt!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag och mannen tog oss en liten utflykt nu på kvällen. Och för att reta gallfeber på alla skvallertanter och grinkärringar så ska jag berätta att vi var på Västra Å Herrgård och drack kaffe.

Mycket trevligt.
En stund i skuggan med en kopp kaffe och lite Loranga med trevligt sällskap och bara vara en liten stund.
Och för att göra alla lite besvikna kan jag tala om att det fanns inte en ända naken människa och inte gick det att se in genom fönstren heller. Hur någon lyckats se in i dessa fönster begriper jag inte och särskilt inte källarfönstren eftersom det satt träskivor för. " Eller hur var det egentligen med artikeln? Var det det man kunde se eller det som inte gick att se som man störde sig på"
Men den som lyckats se något kan ju meddela mig om vart han/hon köpt sin röntgen-syn eller om man kan göra en operation för att få tillgång till den synen för det skulle vara rätt så lattjo att kunna se så bra.  Efter alla skriverier som varit trodde jag ju naturligtvis att det skulle komma åtminstone en dam klädd i nät eller korsett, men icke.
Jag skulle inte kunna få den ljumna sommarkvällen, sällskapet, kaffet eller något annat till perverst även om jag verkligen ansträngde mig och då kan jag oftast associera det mesta till nåt snusk om jag vill det.

Så sorry det var bara riktigt jätte trevligt och det gör vi gärna om.

Nä nu ska jag lägga mig och kramas med min man!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Din man:

Måste ju tillägga att det var riktigt trevliga människor. Försökte också se något perverst men det närmaste sex jag såg var ju din mage.



Tack för att vi fick komma o fika lite.

Kommentera inlägget här :