Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin:

Märkligt att han fick plats i kläderna efter all läsk, morotskaka och rom/russintryffel!

2:a kommentar, skriven , av mor:

Jag drömde inatt att jag var tvungen att skriva en sång- en sorts ramsa som man skulle sjunga i bilen,för besiktningsmannen för att visa att man kunde allt.Jag har vaknat flera gånger inatt och haft den där ramsan huvudet och jag har legat och skrattat för mig själv! Idag är jag inte särskilt nervös,men hade väldigt ont i magen när jag vaknade!

3:e kommentar, skriven , av Hontass svarar Kristin..:

Ha ha ja, och jag smaskade på en delicat bit i går kväll ;-)



Tack gumman

4:e kommentar, skriven , av Hontass svarar mor:

Så nu sitter du i vagverkets bil och trallar tyst för dig själv ha ha.

5:e kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

men varför har han brillor på sej?! Jag och Per tycker han ser ut som Brajjan!

6:e kommentar, skriven , av Hontass svarar Toppa.:

För att han tycker han är cool med mina brills..

7:e kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

Ja lite cool va han men de va så roligt när man bara tittade lite snabbt, han såg precis ut som Tomas^^

Kommentera inlägget här :