Jag dööööör......

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
******** den 9 december kl. 23:06
hello my beautiful flower really your best photo I took a lot for this reason I am very interested in then you are well come to know each other well and talk to a strong relationship
Sandra Hontass Mörk Sundelin den 10 december kl. 10:25
Im married white a lot of kids! Sorry, are you desperate?! I´m not interested.


******* 
den 10 december kl. 16:14
thank you my beautiful flower im unluky with you



Men hallå, vart sitter glappkontakten någonstans.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nick:

That is words and no songs som vi skulle sagt på swenglish.

2:a kommentar, skriven , av Hontass:

Ha ha ja :-)

3:e kommentar, skriven , av Nick:

Är väl fint att vara "vacker blomma" (tror jag han menade iaf, min Ghanianska engelska är inte så bra)

Och dessutom från en bild som enligt min ringa uppfattning inte är din mest tilldragande. Har sett trevligare bilder på vakr blomen.

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det är just det.... DEN BILDEN!! Jag hade förstått om det va någon fin bild men HALLÅ! Vilket pucko ha ha.

Kommentera inlägget här :