Jag och min humor....

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag och Leo körde Fredrik och Toni till Örebro i går kväll.

I bilen in fick jag en fräckis kastad mot mig. Eftersom min humor inte är som alla andras så går jag fortfarande och fnittrar för mig själv när jag tänker på det. Jag är fortfarande som jag är och inte heller nu lider jag av det.
Få nu inte ni kvinnor feministisk tuppjuck.


" Vet ni hur man undviker att få svininfluensan?

Kasta ut suggan och ta in lammkött!!"


Det här tyckte jag var vansinnigt roligt *moahahaha*
Ja ja lite vrickad är jag väl då.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Den där är ju gammal. Bland de första jag hörde när svininfluensan upptäcktes. Tyvärr tycker jag den är lika tråkig nu som då. Den slår in en öppen dörr.

2:a kommentar, skriven , av Nattis 2.0:

Haha! :)

Kommentera inlägget här :