Klon av en ikon.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Varför kan vi inte bara få vara som vi är. Varför ska människor pressas till att bli någon form av klon av en sk ikon. Titta på ungdomarna idag. Allihopa ser lika ut, varför. Jo för att det helt enkelt ska vara så. Jag väntar fortfarande på den dagen då det ska bli inne med breda höfter, mindre perfekta tuttar, tunna läppar och halvstripigt hår " Nu höll jag på att dra till med parfym av barnspya och dregel på tröjan, gårdagens smink och brist på deo men skippade det".

Ut med size zero och orealistiska ideal och in med vanliga dödliga.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin:

Tack :)

Jag är inte trasig..

- tralalala

(bara lite tjock, men jag hoppas att jag är tjockare i kroppen än vad jag är mellan öronen, för om inte det SÅ är det VERKLIGEN synd om meg! skratt)

Kommentera inlägget här :