Måndag morgon.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Det är tyst i huset.

Inez och Leo sover fortfarande och jag försöker vakna med en kopp kaffe.
Jag har försökt få tag på min läkare på smärtkliniken nu på morgonen men det va inte det lättaste.
Har tappat bort direktnummret till henne så jag måste gå via receptionen och där är dom tydligen på möte. Konstigt tycker jag eftersom det alltid står någon i kassan, men men.

Har lovat Leo att vi idag ska leka lite han och jag. Vi ska bl.a gå till båtparken och klättra lite.

- Vi kan väl göra det bara du och jag mamma, sa han igår.

Jag förklarade att vi måste ta med oss Inez och det va okej enligt Leo för hon ligger ju i vagnen och stör inte oss. Gullungen. Med tanke på vädret så åker nog TENS-en på under kläderna. Men det gör inget för det är så skönt att det är fruset och inte blött kladd.

Nä lite mer kaffe kanske...

Kommentera inlägget här :