MÅSTEN!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Idag ska vi försöka få i ordning på Filles rum. I den mån det går när det inte är helt färdigt. Men det är så pass färdigt att det är beboligt i alla fall. Hörnen ska snyggas till, golv ska läggas och taket ska målas men det får bli ett senare arbete när det finns mer kulor i kassan.

Så det ska bäras möbler och grejas och fixas och min kropp tillåter mig inte ens att ha en tröja på mig. Så jag får väl peka och kräva att alla andra gör det. Sen är det ju dom här vanliga sysslor med städning och tvätt och allt skit som blir i ett hushåll.

Nä nu blev det för övermäktigt när jag kom på hur mycket MÅSTEN jag har idag.

Backar bandet................ och börjar med att klä på mig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nick:

Så du satt med bar överkropp och domderade alltså?

2:a kommentar, skriven , av Hontass svarar nick:

Näst intill i alla fall ;-)



Är väl dags att klä på sig snart... eller fan inte mycket kvar på dagen ju!

Kommentera inlägget här :