Ossy försvann.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag släppte ut hundarna i morse när jag gick upp. När jag skulle ta in dom kunde jag inte hitta Ossy. Jag sprang runt hela gården och letade efter honom men han fanns ingenstans. Letade igenom hela huset ifall att han gått in när jag inte märkt det men han va spårlöst försvunnen.

Har varit ute och ropat efter honom titt som tätt utan resultat. I mitt huvud satte jag upp en bild om hur man anmäler en mops försvunnen. Va rädd att någon förbipasserande tagit honom med sig eller nåt!

Nu 5 timmar efter att han försvann så hittade jag honom. Hörde honom pipa när jag ropade efter honom på baksidan av huset. Tittade upp på huset och där satt han. Det går en gallerbrandtrappa upp till övervåningen på utsidan av kåken och in till Filips rum. Där hade han gått upp och kom inte ner igen. I 5 timmar har han suttit på gallret så nu har han jätte ont i tassarnna. Tur att han har så mycket fläsk att sitta på.

Zack fick gå upp på övervåningen och släppa in honom den vägen för han kunde inte gå ner för gallertrappan.

Stackars Ossy..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

MEN FY!!! STACKARS OSSY!!!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

MEN FY!!! STACKARS OSSY!!! men jag älskar dej ändå syster<3 ge mopsen en stor kram från mej.

3:e kommentar, skriven , av Hontass:

Det va faktiskt inte mitt fel Toppa! :-) älskar dig med!

4:e kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

Nä de va ju han som va korkad. Man kan nästan säga att han gjorde en terry:) men varför blev det två kommentarer fråm mej för? konstigt... håll alla tummar för mamma idag! pussåkram<3

Kommentera inlägget här :