Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

GOD JUL till dig och din fina familj.

Bamsekramar

Bibbi

2:a kommentar, skriven , av Leos pappa:

Jag har ju mina kvar så han kan ju inte fått dom av mig ha ha ha ha

3:e kommentar, skriven , av mor:

Var har Inez armarna???klipp hål i gungan,det ser obekvämt ut,lite tvångströja,fast hon ser ju ut att trivas rätt bra ändå.Fille och jag har åkt till Borlänge idag,helt i onödan.Jag tänkte ju inte på att Kupolen är stängd idag.....fast Mc Donalds var öppet iallafall,det var tur!

4:e kommentar, skriven , av Hontass:

Om man sätter ut armarna på henne så spänner det så för att hon är förliten för gungan. Armarna sitter då bara låsta rätt ut. Hon håller hellre armarna intill kropprn och är väldigt nöjd med det.



Ha ha ja det är ju juldagen då är det väl inte en affär öppen :-) men ni fick ju käk i alla fall.-

Kommentera inlägget här :