Avsöjandet av bloggtorkan - Hon bakar bulle.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ja det finns ju då en anledning till varför Hon Den Där har haft blogg torka.

Hon bakar bulle, degen är på jäsning. En sådan jäsning som resulterar i 9 månaders evigt kissande, kräkande, svällande och vankande. Detta kommer i slutändan resultera i att det trycks ut en skrikande, rynkig, kräk och bajsmaskin.

Så det Hon Den Där ägnar sig nu åt att sova, kräkas och äta.......... Och skälla på J förståss, mina utbrott är inte att leka med just nu. Tur att jag har en man som gör precis som jag säger *mohahaha*

Kliver in i v 8 i morgon och ser redan ut som om jag skulle vara långt längre fram gången, vilket inte bådar gått. Men det va lika med Leo. Jag svällde som en ballong på heliumpumpen men det är ju förhoppningsvis övergående.

Så det finns anledning till min bloggtorka, den är förhoppningsvis oxå övergånde bara jag blir lite människa igen.

Ha en fin tisdagskväll själv ska jag tvinga J att städa och laga mat!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kerstin:

Vågar man säga grattis?! =D Eller ska man vänta tills du slutat spy???

Storkram

2:a kommentar, skriven , av MammaM:

Helt underbart gumman. Hör av dig när du blivit lite mer människa så kanske man vågar komma förbi och pratas vid lite. ;)

Jag tar med mig Maltesers. Haha. ;)

3:e kommentar, skriven , av jezzz:

ojojojjjj... men minsann!!!!

Jag säger iallafall GRATTIS!!! för den där skrynkliga saken som kommer ut sen e ju lika underbar som dina andra barn!!!

KRAM!!!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Grattis till "bullen" får vi säja. Och tack för ditt gtarris till oss såklart.

5:e kommentar, skriven , av T:

Hej Starka !

Ok då kan jag väl skriva grattis här oxå. Kram

6:e kommentar, skriven , av Magstark:

ojojojoj, gud vad roligt, jag diggar bloggbebisar! Massa grattis till dig och mannen!

7:e kommentar, skriven , av vashten:

Ha en underbar dag själv.....bullar va gott hahahaha, skicka genast hit några....kram

8:e kommentar, skriven , av Kin@:

Jättegrattis till er!



Tur att man vet att det går över, allt "bihang" som följer med...



Kramiz Kin@

9:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Grattis gumman!

Synd att du ska må så dåligt bara. Men det brukar ju gå över efter ett antal veckor om man har tur. ;)

Kram

Bibbi

Kommentera inlägget här :