Fredag igen....

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Men vart tar veckorna vägen, de bara flyger förbi.

Sitter och väntar på att hundarna ska äta färdigt så jag kan gå ut med dom sen!

Gulliga Emmili ska komma förbi med lite kläder som jag ska få prova och köpa. Kanon för jag får inte på mig någonting. Magen är svullen som det värsta och så här stor va jag knappt när jag gått full tid med Zack. Säkert det förbannade illamåendet som får magen och svälla. Ska bli skönt med lite byxor att ta på sig i alla fall, Jag tillhör den kategorin som vägrar gå i mysbyxor dygnet runt.

Nä dags att rasta djuren.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Den där J:

Nog flyger veckorna fram alltid.

Tycker att alla dagar är dagar då vi har barn.

Man undrar mest vart våra barnlediga dagar tar vägen.

Kommentera inlägget här :