Dåligt med galenskaper!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ja det blir lite segt med bloggandet och galenskap från Hon Den Däras sida just nu av förklariga skäl.

Mötet gick bra idag men jag va nog mer förvirrad när jag kom där i från som när jag åkte dit. Snacka om att kunna snacka. Det va en sån där diskution när man slänger på sig det finaste av leenden och sticker in med ett "Ja, visst är det så, jo men självklart, absolut inte" och ler ännu mer. Hängde nog inte med på en bråkdel av vad som sas men det blir nog bra tror jag.

Annars har jag lekt lite med min Sofie ack....................................................


NEEEEEEEEJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag hade skrivit ett skit långt inlägg och så tryckte jag på nåt och nästan allt försvann!!!!!!!!!  Ja det lilla där uppe är det som är kvar!!!!

Då skiter jag i detta och våldsför mig på min man i stället, han ska banne mig inte sova om inte jag kan göra det!
Ska hoppa på honom och skrika massage!!

Natti

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kryddan:

haha visst e det roligt när sakerna bara försvinner så där :S

Ha en trevlig massage då å tack så mycket för era snälla ord :)

2:a kommentar, skriven , av Marie Hallberg:

Hej där! Hur är det med livet. Åren går jag är lite nyfiken på hur du har det (sökte på min gamla text på google.., och tänkte att det borde leda mig rätt haha)



Massor av kramar fårn mig.



/Marie

3:e kommentar, skriven , av MammaM:

I told you so. Han kan verkligen prata. :P

Kommentera inlägget här :