Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kin@:

Sådana där söta, har jag knske att se fram emot, i mitten på mars, då jag parade en tik igår:O)



ha en sön helg och sköt om dej!



kramiz

2:a kommentar, skriven , av vashten:

Hej...nu är jag tillbaka efter mitt datorstrul...hoppas allt är fint med dig?? har ju mkt att läsa igen hos dig och det ska jag göra under dagen.....kramisar i massor

ps så underbara....vill ha en liten oxå springade här hemma....

3:e kommentar, skriven , av vashten:

Är det era hundar???? ska ni sälja ?? hahaha

4:e kommentar, skriven , av Anci:

Man kan ju bara hålla med dig och lägga huvudet på sned. Vilken tur att man har en liten gullig valp hemma nu annars hade man blivit så sjuk. Ha en bra kväll....

5:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Men gud så SÖÖÖÖTA!

Vill ha, vill ha, vill ha.

Är tyvärr pälsdjursallergiker så jag drömmer vidare.

Kram

Bibbi

6:e kommentar, skriven , av peter pc carlsson:

håller med det går inte annat än att säga just så, åååhhh.

Kommentera inlägget här :