För mycket egentid.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Nu är Hon Den där så förbannat utråkad att det börjar kunna ske saker som inte borde ske.

Typ att börja möblera om och ha sönder benen på soffan, välta tv:n och göra repor i bokhyllan.
Rensa avlopper och bryta av röret som går upp till badkaret.
Terrorisera någon vän tills dom inte vill veta av mig längre, inte förstår jag dom fina pikarna om att jag ska gå heller ;-)
Skruva med bilen "sånt är jag bra på om jag är utråkad", sen om det funkar är en annan sak.
Göra ett konstverk och kladda ner hela köket med färg.
Åk och handla någonting som inte behövs bara för att ha något att göra.

Tack och lov att J kommer hem i morgon så det får bli ett slut på dom här galenskaperna.
Just nu är tillgången till ensamtid för mycket och batteriförbrukningen på tok  för hög.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ormbäraren:

lätt å bli rastlös ibland... ha en bra kväll...

2:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Sluta genast med sådana dumheter. Sätt dig ner i soffan med värmedynan och koppla av. Varför inte läsa en j-la massa bloggar o kommentera? Titta på dåliga program på tv?

Du har en liten utmärkelse hos mig.

Kram

Bibbi

3:e kommentar, skriven , av Falkman:

Vilken Telletubbie var din favorit?



http://metrobloggen.se/falkman

4:e kommentar, skriven , av Fia:

det verkar som det nya åert har lite engergi med sig iallafal , det är jobigt när det kryper i kroppen på en när man är rastlös och har för mycket egen tid.

hoppas det blir bättre i morrn . ha det så bra .

5:e kommentar, skriven , av Småbloggskommentatorn:

Kul att du kommenterade din blogg! Jag har nu faktiskt kommenterat din blogg, gå in och läs på www.metrobloggen.se/bloggk Där får du gärna också svara på vad det är för sorts sjukdom du har.



Hälsningar,

Småbloggskommentatorn

Kommentera inlägget här :