Ge mig råd.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Smärtan är grotesk, det sitter en kniv i vardera höft, nålar i föttern, det bränner i armarna, jag kan inte vrida på nacken och axlarna är helt förstörda känns det som. Det gör så ont att jag varken kan sitta, stå, eller ligga.
Mycket smärta har denna sjukdomen gett mig men det här är fan mer än fruktansvärt.

Jag har gosat med värmedynan, tagit verktabletter och badat men ingenting lindrar.

Vad ska jag göra?!
Det är fruktansvärt och så en helvetes mensverk på det oxå?!

Snälla ge mig ett mirakelknep någon!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nattis:

Tack tjejen!



Den kramen behvde jag nu!



Bamsekram tillbaka!

Skrivet av Hontass 2009-01-02 kl 22:33

Nattis svarade 2009-01-02 kl 22:35:

Bra! Det var precis vad den var till för :)

2:a kommentar, skriven , av Nattis:

Ledsen jag har inget mirakel liggande.,. men om du dumpar över hälften av smärtan på mig kanske den blir uthärdlig? Jag tror jag kan klara av hälften i alla fall.. så sätter vi på en rulle med något roligt, sippar lite vin och vips kanske vi skrattar bort iu alla fall 5 sekunder. Vad säger du? Vi kan försöka?

3:e kommentar, skriven , av Nattis:

Nu strular metrobloggen igen och jag vet inte om du fick kommentaren som jag skickade.



Men det låter trevligt och jag skickar över lite smärta till dig ;)

Skrivet av Hontass 2009-01-02 kl 22:54

Nattis svarade 2009-01-03 kl 00:07:

Mindre åt dig, det är bra!

4:e kommentar, skriven , av Nattis:

Jag är helt galen i semlor men semlorna har sin tid då de sk ätas. det är ju det som är grejen!!

Skrivet av hontass 2009-01-03 kl 12:05

Nattis svarade 2009-01-03 kl 12:26:

Mmm det är ju precis det jag menar! Och jag älskar de också, men om vi inte väntar och längtar ihjäl oss efter dessa godsaker så försvinner en del av lockelsen :)

5:e kommentar, skriven , av Din egna J:

Du skulle bara vga ha mens nar jag kommer hem.

Jag tanker inte ta hansyn till det efter 2 veckor.

Jag ska ha min fru sa ar det bara.

Hon far minsann offra sig.

6:e kommentar, skriven , av kryddan:

aj fan jag såg inte det här innan jag skev på en annan blogg du lagt :( har tyvärr inget tipps att ge dig vännen:( har du nått för ett krossat hjärta och självförtroende? mitt dalar mer å mer för varje dag nu hoppas du är bättre i morgon ( läs i dag)

Kram

Kommentera inlägget här :