Japp Hon Den Där lyckades med en Terry idag med!

publicerat i En Terry! Pinsamheter;
Som sagt så va jag ju och simmade idag!
Jag var ensam i omklädningsrummet och det va alldeles tyst.
Jag kastade av mig kläderna, låste in dom i skåpet, tog handuken över underarmen och knatade mot duschen.

Jag reagerade över att nåt pucko ställt en ihoprullad matta mitt i vägen, flyttade den åt sidan och gick raskt in med ögonen tittandes på det hala golvet.

När jag ska titta upp och bestämma mig för en dusch håller jag på att trilla omkull för framför mig "tillräckligt nära för att kunna se exakt hur noga jag är med rakningen" på knä står en karl och tittar upp på mig förskräckt.

- De de de de det är st st stängt här, jag fixar golv, säger han och pekar på golvet.
- Nä hä det menar du inte, säger jag nog alldeles för ilskt.

Kastar på mig handuken och ger mig ut till kassan.

- Det ligger en karl på golvet där inne och árbetar.
- Ja på eran dörr sitter det en stor lapp där det står att duschen är stäng och att dom arbetar där. Det står oxå att ni ska duscha på herrarnas.

*jaha, pinsamt*
- På herrarnas!! Och det vet herrarna om?
- Ja det står även en lapp på deras dörr.
- Jaha och den missar dom inte då tror du!
- Det är en ganska stor lapp. Det sitter en lika stor på eran, säger han och flinar finurligt.

Fick väl lov att gå och titta på den jätte tydliga lappen som visst satt där och skyltade med sin information.

Fan oxå hon gjorde bort sig igen!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Puckot's egna J:

Det är tur att du kan erkänna dina små missöden.

Det var länge sedan vi hörde några Terry om Terry.

Det känns som om min fru tagit över rollen.

2:a kommentar, skriven , av Kung Av Sand:

Visst är det härligt att göra bort sig ibland. Men det får man bjuda på

3:e kommentar, skriven , av LOVE And LIFE:

Skall man skratta eller gråta? Kul läsning i alla fall

4:e kommentar, skriven , av Polaren Pär:

pinsamt, men den kommer ge dig många skratt i framtiden när du berättar den

5:e kommentar, skriven , av kryddan:

HAHA Det där låter verkligen som den där haha :)

Skönt att ha J hemma va?

Krama han från mig så kan han krama dig från mig med:)

Ha en skön kväll på er :) själv sitter jag å hör på hårdrock nu :)Webradio med polare från GBg dom e suvve :)

6:e kommentar, skriven , av kryddan:

tar det lugnt i kväll i morrn ska jag nog gå på hörn tänderna behöver en riktig fylla nu så man slipper sitta å grubbla en kväll i alla fall :S

7:e kommentar, skriven , av Malin:

haha va skönt med en människa som skämmer ut sig lika mycket som jag gör, och som är lika öppen med det! :D

8:e kommentar, skriven , av Blondiie:

hahahahaha kanm se deras min när du skäller ut dom å dom sen visar dig hahahah! men guuu va pinsamt!

nästa gång blir det tvärtom! du går in på herrarnas och upptäcker tt dom bytt tillbaka!

kram

9:e kommentar, skriven , av Ninja:

Vad fint du har fått det här....var bara tvungen att titta in, från en metrobloggare som fortfarande håller ut!

Kommentera inlägget här :