Nu kan dom ju ta sig någonstans!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Jag åkte ner till vårdcentralen idag och skulle göra fler testen och få provsvaren på de andra testerna dom gjort. Allt handlar de där utredningarna som dom håller på med för att kunna ta bort mina diagnoser.

Jag höll på att slå i backen när dom tog fram resultatet av iq-testerna. Det som tog ner testet lite va arbetsminnet och det faller på att jag blir osäker på om jag har rätt och måste titta en extra gång för att försäkra mig att det är rätt det jag göra.

Sånt som jag trodde skulle gå åt skogen va riktigt bra.
Jag blev väl där i mot inte riktigt förvånad när hon berättade att det va det abstrakta tänkandet och den verbala förmågan som va bäst och fick resultatet att bli högt.

Så skit på dig du som utrett mig tidigare för hon va ingen IQ-fiskmås den där!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Skönt att få bra resultat, grattis (om man nu kan säga så)!! Ja att du inte läser bruksanvisningar förstod jag då jag läste om julstjärnan som skulle upp =) Ha det bra i snöslasket!!

2:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Ett stort "Up Yours" till den människan som försökt att slå i dig att du är IQ-fiskmås. Vad skönt att du äntligen fick det bekräftat det vi andra vetat länge: du är intelligent!

Ha en underbar kväll utan smärta och med snälla människor omkring dig. (Man kan väl få drömma?) ;)

Kram

Bibbi

3:e kommentar, skriven , av Nattis:

haha :)

Kommentera inlägget här :