Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nattis:

Nej du inget fusk tror jag inte går att åstadkomma :(

2:a kommentar, skriven , av Nattis:

Det är lite surt att kopiera inlägg för inlägg, det är ju en del!



Hoppas du har en bra dag!



Bamse-kram

Skrivet av Hontass 2009-01-14 kl 12:48

Nattis svarade 2009-01-14 kl 13:02:

Det är isåfall om du får hjälp av Metrobloggen?! Eller så kopierar du sida för sida och hoppas kommentarerna, då får du iallafall en hel hög med inlägg på en gång :) Eller glr print screen av bloggen och lägg in i ett dokument, visserligen utan kommentarer och inte alls så dynamiskt men ändå :)

3:e kommentar, skriven , av Nattis:

Ja jag får prova mig fram!



Tack för tipsen

Skrivet av Hontass 2009-01-14 kl 13:13

Nattis svarade 2009-01-14 kl 13:18:

Gör det! :) Egentligen skulle man spara alla inlägg direkt, skapa ett dokument och pasta in skiten.. men det gör man ju inte! ;)

4:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Ledsen sötnos, inga genvägar. Jag mailade Metrobloggen och frågade om jag kunde få en kopia av min blogg. Det gick inte. Jag tog det inlägg för inlägg om man vill ha med kommentarerna också och det ville jag. Det tog mig flera dagar när jag gjorde det. Men nu har jag i alla fall allt i ett Word-dokument i min dator.

Kram

Bibbi

5:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Du har en sak att hämta hos mig.

Ha en skön kväll.

Kram

Bibbi

Kommentera inlägget här :