Söndag!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Ja idag har det varit fullt upp. Jag har sett till att hålla mig sysselsatt för att slippa tänka och känna!

Lillen va här medans F va och körde cross. Vi åkte in till Marieberg och brände en väldans massa pengar! Det kändes inte bra för jag får så dåligt samvete när jag spenderar pengar. Men bonusbarnens juklappar va inte klara än och det har inte varit någon katastrof eftersom dom är med J i Thailand.

Leo köpte en pyjamas och det blev nya underkläder till mig att överaska J med när han kommer hem!

Sen va vi till Carola och hälsade på henne och Sofie innan vi for vidare till F för att lämna lillen.
Tog hundarna i bilen och åkte ut i skogen. Det blev ingen lång sväng för skogen kryllade av konstiga människor som skulle motionera och kan jag inte ha Båda hundarna lösa så kan jag lika gärna gå här hemma.

Nu ska här städas så det är hyfsat när mannen kommer hem i morgon och sen drar jag till F och fikar en sväng. Förhoppningsvis går kvällen lika fort som dagen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tove:

jo ibland får man spendera lite extra pengar till sina nära å kära.

Kommentera inlägget här :