Vill fota igen

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Bara så ni vet det börjar Den där J bli väldigt fotosugen glad amatör som han är.
Så nu vill jag ha tag i några glada amatörer som vill posera framför en kamera.

Mina krav är följande.
- Du ska ta av dig kläderna inom 10 minuter o ställa upp på naken bilder.
- Du ska vara trådsmal med stora tuttar.
- Om du är svår att samarbeta med kompenserar du det med din skönhet.
- Du ska fatta att ovanstående är ironi.

Vill nu ha tag i några seriösa människor som vill fotas lite med kläder på och i någon vettig miljö.
Studio finnes om vi känner för det.
Frun kommer troligtvis att vara med så det är ingen idé att ni tänker våldta mig.
Det brukar ta några timmar och vu kan diskutera saken om ni är intresserade.

Svara i en kommentar med eran mailadress så hör jag av mig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Björn:

Jag passar in på allt utom på sista punkten. :P

Kommentera inlägget här :