Tack.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Tack för de värmande orden! Det är inte det att ingen gör något här för J sliter och barnen hjälper till dom med. Men ju mindre man klarar själv ju mer otillräcklig känner man sig och sen hormonstormar på det.

Tyvärr Monica så åker jag ingenstans i sommar men Zack ska få en välförtjänt semester hos mormor. Jag kan tänka mig att det var en syn för gudarna och jag fick mig ett gott skratt i min inre syn :-) Det är bra om du och mor ger tanterna och gubbarna något att prata om i gårdarna *asg*



Nu har jag tagit mig en värktablett och väntar på att den ska börja värka så  jag kanske kan lägga mig och hålla om mannen en liten stund innan jag förhoppningsvis somnar.
Hoppas på mindre hormoner och mindre smärta i morgon.

Natti natt

Kommentera inlägget här :