The Mansion

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Jag läste på NA idag att grannarna inte är så glada i att på granne med The Mansion i Åsbrohemmets gamla lokaler.

Jag kan tycka att det är konstigt att det dröjt så länge med skriverier om detta.
The Mansion är en BDSM-inriktad liten klubb typ som klubb Eden och en mängd andra verksamheter.

Varför bry sig om vad som händer innan för stängda dörrar. Man behöver verkligen inte gå in där om man inte vill. Vad grannen gör i sovrummet är inte den andras ensak och vad jag vet så är klubben väldigt diskreta med sina gäster osv.

Om grannen tvärs över vägen tycker att det är trevligt att binda fast och sätta på varandra i rumpan upp och ner så är det absolut inte min ensak att döma eller över huvudtaget bry mig.
Där i mot anser jag att det som sker verkligen ska ske inom stängda dörrar.

Man har inte en massa utomhus-sex där man riskerar att bli sedd av barn, detta kan jag starkt hålla med grannarna om. Själv skulle jag nog inte klaga om jag såg grannen dansa runt en strippstång var och varannan kväll men många tycker inte om det och då kan man utnyttja rullgardin.

Men för övrigt, va fan..... Låt dom hållas. Och att titulera det som våldsex är väl lite att ta i. Om man läser på lite om ämnet så framkommer det snabbt vem det egentligen är som för befälet vid en sån lek "om man kan kalla det så" inte är det den sk mästaren "som Na utrycker sig" i alla fall. Det är en lek, ett rollspel, en önskan och ställen som The mansion ger människor möjlighet att utrycka sina innersta önskningar.

Varför bry sig. Så länge ingen av de inblandade blir skadade av det så är det väl inget att snacka om.
Men som sagt det som sker ska ske inomhus och inte utsätta ofrivilliga.
Det finns värre saker som sker inom det sexuella på många ställen med djur och barn och fan vet allt hemskt.

De klagande kanske skulle prova att gå dit en kväll, vem vet de kanske skulle gilla det.


"Enbart min åsikt om det hela"

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av The Mansion:

Tack.



Tack för att inte alla tror på allt skvallerpressen skriver.



Vi har aldrig haft striptease här.

Vi har aldrig hatt "pisking i skogen" här eller "knulling i parken utomhus".

Vi är mycket mån om att inte stöta ovetande/oinformerade; kravet till samtycke gäller ALLA, inta bara deltagare i nåt, men även möjliga "vittnen", därför gör man INGET som kan störa/stöta andra som inte själv aktivt har uppsökt oss eller situationen.

Om någon hade hatt sex utomhus här, ville de blitt utslängd från klubben tvärt!



Det ville journalilsten vetat...

- om han hadde vore intressead att prata med oss alls.

Men det var han tydligen inte, för han tog aldrig kontakt med oss!!!



Han arbetar tydligen efter mottot: "Jag vet vad jag tycker, så kom inte och förvilla mig med fakta".

Kommentera inlägget här :